Oxxio (275 reacties)
ber
25-7-2008 14:12:53
maar nu in 2007 worder er in de maand juni en augustus bedragen van voorschot van gas van mij rekening afgeschreven zijn bedragen van 179 per maand dus ik bellen hoe dat kan ja foutje het rekening nummer van ons was aan en ander contrac gekoppeld dus de eerst keer bellen je krijg het geld over 9 weken terug gestort drei weken later hetzelfde dus nu heb ik alles zelf terug bgeboekt en alles latten blokkeren
Peter
24-7-2008 22:32:11
wij zijn al een jaar klant bij de oxxio. en we hebben enorm veel geld overgehouden aan het eind van het jaar.. ze hebben ons meegeholpen met besparen op onze verbruik!! WELKE LEVERANCIER ZAL DAT DOEN!!?? PLUS de kosten zijn erg laag.. het vastrecht ligt ook lager dan de andere bedrijven.. HET IS GOEDKOOP EN GROEN!!
Anita Schuring
24-7-2008 22:28:43
oxxio is de goedkoopste leverancier van nederland! dat kan niemand beweren.. en dat oxxio een oplichter is daar ben ik het niet mee eens. want ze moeten alles volgens de regels doen omdat ze bij de DTE zitten. oxxio is 2 jaar geleden overgenomen door een engelse maatschappij (grote energie maatschappij) wat voorheen gebeurd is is verledentijd.. die kinderziektes hebben alle maatschappijen gehad na dat de markt vrij is gekomen.. DUS TIP!! ALS JE WILT BESPAREN OP JE KOSTEN!! GA VOOR OXXIO DAT SCHEELT JE GEWOON HONDERDEN EUROS!!!!!!!!!!
je kunt gewoon een vergelijking maken van de aldi en de supper de boer!! aldi blijft altijd goedkoop!! dus oxxio ook!!
Julian
21-7-2008 20:42:01
Oxxio staat nu als goedkoopste energieleverancier maar voor mij ook als de grootste oplichters.
Nu weer een aktie die waarschijnlijk voor nieuwe klanten maar heel even duurt.
Oxxio verhoogt namelijk hun tarieven zo snel mogelijk als je een nieuwe klant bent.
De tarieven worden per kwartaal aangepast.
Bij mij werden de tarieven met wel 35% verhoogd na een maand.
TRAP HIER DUS NIET IN.
Johan
8-7-2008 15:34:49
Let op nieuwe actie van OXXIO. Wij waren drie jaar geleden ook al van OXXIO af gekomen,na 6 maanden van heen en weer bellen en schrijven (en met behulp van de Dte), komen ze nu plotseling weer met hetzelfde "contract" naar boven en brengen een jaar afrekening in rekening gekoppeld aan een automatische incasso die over enkele dagen wordt afgeschreven van de rekening. Nu hebben wij deze onderschept en geblokkeerd maar het is natuurlijk wederom een linke streek van OXXIO. Het is natuurlijk niet toevallig dat dit net voor de vakantie periode gebeurt. Er kan bij veel mensen wat automatisch worden afgeschreven omdat het vakantie geld op de rekening staat en als het meezit duurt het door de vakantie te lang om op te vallen, te controleren en te storneren zodat je dan je geld voorlopig niet terug krijgt. Dus aan een ieder die voorheen een contract, terecht of niet,had met OXXIO: let op je bank saldo gedurende de zomer maanden!!!
Commentaar van de factuur afdeling van OXXIO: "oh wij wisten niet dat die contracten ongeldig waren. Echter na 5 seconden even "een ander systeem checken" vonden ze het wel raar dat het allemaal in het syteem stond met heel veel correspondentie" Dus OXXIO weer door de bocht. Vraag me toch wel eens af: Durft het personeel dat bij OXXIO werkt er wel over te praten dat ze daar werken zonder door de grond te gaan van schaamte?
TitiaBoot
8-7-2008 12:08:00
Ja wat een ellendige verhalen , nu ik kan er ook over mee praten, heb het ook meegemaakt met die mooie praatjes van OXXIO ,duurder uit en maar beloven met hun gratis stroom , ben veel duurder uit geweest , dus ga nooit in zee met Oxxio.
Ben gelukkig weer terug bij greenchoice , 100% groen en goedkoop. Dus ik wil tegen
iedereen zeggen ,ga nooit in zee met OXXIO ..
jos
5-7-2008 18:07:28
ma wat gebruik je dan de hoeveel heden
zeg ma bv 3500kw en 1500 kub gas zou je dit kenbaar wille maken jaap wete de mense ook iest meer???????????
jaap
5-7-2008 17:33:04
Reactie op:Al 26-06-2008, 07:00
Ik ben nu (gelukkig) anderhalf jaar van oxxio af. Voor het gebruik van gas en elektriciteit betaalde ik bij oxxio op maandbasis € 115. Momenteel zit ik bij Nuon en daar betaal ik voor hetzelfde gebruik € 90. Tel uit je winst. Kan me dan ook niet voorstellen dat uit een test van de consumentenbond blijkt dat oxxio (één van) de goedkoopste is.
Bij de CONSUMENTENBOND zijn het net zulke boeven, je moet eerst BETALEND lid worden voordat je kan controleren of een bedrijf/produkt DEUGD.
Volgens mij werken ze samen met de andere MALLAFIDE bedrijven.
DUS niet op het advies van de CONSUMENTENBOND afgaan lijkt mij.
oxxio fan
4-7-2008 11:48:57
oxxio is gewoon helemaal super ,ja er gaat wel eens wat mis maar waar niet ,ik bedoel je bent goedkoper uit en ja als je soms onterecht 100 euro moet bij betalen ja dat is dan pech ze zijn gewoon super en hebben ook een mooi logo
Julian
26-6-2008 12:58:31
Het voorschot wat je moet betalen wil niet altijd wat zeggen.Het kan zijn dat je voorschot te hoog of te laag is berekend ten opzichte van je verbruik.
Er zijn energiemaatschappijen die opzettelijk je voorschot laag houden om de indruk te wekken dat ze goedkoop zijn.
De rekening krijg je pas met je jaarsfrekening gepresenteerd.
Dan moet je flink bijbetalen.
Ook zijn er energieleveranciers die net het tegenovergestelde doen en je voorschot veel te hoog inschatten.Dit brengt weer rente voor ze op.Dit is trouwens verboden en hoef je niet te nemen.
Hier op gaslicht.com kun je mooi je voorschot berekenen.
Vergeet niet om een eventuele bonus die je krijgt er eerst bij op te tellen want die bonus is een extraatje en heeft niets met je voorschot te maken.
Dus check altijd even of je voorschot in verhouding staat tot je verbruik.
Zo kun je je een eventuele tegenvaller besparen.