De onafhankelijke energievergelijker
Ben Woldring
Vragen? Stuur ons een Whatsapp-bericht
Huismerk Energie

Huismerk Energie ervaringen, informatie & beoordeling

Om u te helpen bij uw keus, willen wij u zoveel mogelijk informatie over de facturatie en geleverde diensten van Huismerk Energie geven. Twijfelt u nog? Lees dan de Huismerk Energie ervaringen en beoordelingen. Is Huismerk Energie uw energieleverancier en wilt u zelf een ervaring en/of beoordeling over Huismerk Energie plaatsen? Bij klantervaringen kunt u uw ervaringen en beoordeling over Huismerk Energie met andere consumenten delen.

Vergelijk alle pakketten van Huismerk Energie

Archief 2017

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Huismerk Energie zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
8
Facturering: 9
Overstapproces: 10
Prijsstelling: 8
Klachtenafhandeling: 6
Duurzaamheid: 8
Klantenservice: 8
Online dienstverlening: 9
Ik zou deze leverancier aanraden
Misschien
Herman 23-8-2017 - 19:23

Wij hebben een contact afgesloten in 2014 via een verkoper aan de deur.Alles verliep prima we kregen een kennismakingskorting van € 180,00 altijd prettig om iets cadeau te krijgen dachten wij. De verkoper vertelde ons dat er € 90,00 eerst werd uitgekeerd en dan de laatste € 90,00 aan het einde van de 3 jaar ..... nu komt het .. niks geen eerste uitkering van € 90,00 het volledige bedrag zal pas worden uitgekeerd aan het einde van het 3 jarige contract wij hadden het verkeerd begrepen.Oke nou ja wel jammer maar dan maar na 3 jaar €180,00 het is niet anders. Nu is het dan zover de eindafrekening na 3 jaar fijn € 180,00 korting heerlijk toch ?? Nou nee hoor schets de verbazing de korting is € 90,00 ....wij bellen, nee hoor wij hebben het toch echt niet goed begrepen het is € 90,00 korting en ergens op de nota vd afgelopen 3 jaar hebben we ook iedere maand een korting gehad op iets ???? Is ons nog steeds niet duidelijk waarop dit is .....werkelijk het staat duidelijk in onze brief van 3 jaar geleden € 180,00 korting , grote tegenvaller wij vinden dat de verkoper aan de deur een ****** is heel jammer voor deze leverancier de dames van de klantenservice hebben ons goed te woord gestaan maar de teleurstelling is zeer zeker groot wij vinden het misleidend en zo haal je geen klanten binnen ,ze kunnen zo heel makkelijk de korting een plekje geven want we hebben geen poot om op te staan!!! Verder zijn we 3 jaar lang tevreden geweest en hebben er geen klachten over. Inmiddels zijn wij overgestapt en is er verder niks meer aan te doen.

  • 3 jaar alles goed verlopen
  • Betere communicatie van de verkoper aan de deur.
Opmerking van Gaslicht.com 24-8-2017 - 14:39
Wij raden af om energiecontracten af te sluiten als het gaat om deurverkoop. Heeft u de volledige welkomstpremie niet uitgekeerd gekregen? Dan kan ik u ook doorverwijzen naar Consuwijzer.nl. Dit is een loket van de overheid voor consumenten. U kunt de situatie bij hen voorleggen en zij kunnen u wellicht verder helpen. Fijn dat u inmiddels bent overgestapt!

Reacties

Herman 31-8-2017 - 17:49
Na een telefoontje van huismerkenergie wordt alsnog de €90,00 vergoed dank je huismerkenergie voor de goede afwikkeling👍
Huismerk Energie 5-9-2017 - 09:23
Beste Herman,

Nogmaals excuses voor de onduidelijkheid. Fijn dat we het samen naar tevredenheid hebben kunnen oplossen!

Groeten, Baukje

Klantenservice Huismerk Energie - 088 105 11 22 - info@huismerkenergie.nl
Huismerk Energie 30-8-2017 - 08:59
Beste Herman,

Fijn dat u over het algemeen tevreden bent met de service van Huismerk Energie. Het is echter jammer te horen dat er onduidelijkheid heerst met betrekking tot de 180 euro voordeel. Graag kom ik met u in contact om samen te bekijken of er een passende oplossing mogelijk is. Wanneer u uw contactgegevens mailt naar info@huismerkenergie.nl, neem ik zo snel mogelijk contact met u op. Mocht u liever contact met mij op willen nemen, dan kan dat via 088 105 11 22. Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet, Baukje

Klantenservice Huismerk Energie - 088 105 11 22 - info@huismerkenergie.nl
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Prijsstelling: 1
Duurzaamheid: 1
Klachtenafhandeling: 1
Online dienstverlening: 1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 1
Facturering: 1
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Fleur 15-6-2017 - 18:17

In November zijn wij overgestapt naar Huismerk Energie en enorm veel spijt van. We kregen een waardebon a €150, een zogenaamde cashbackactie die we na 3 jaar in konden leveren. We kwamen er helaas achter dat de bon maar 1 maand geldig was (t/m December van dat jaar). Behoorlijk ingetrapt dus. Ze promoten met plaatsen van een slimme meter. Daar zijn we op ingegaan en dit zou kosteloos geplaatst worden. Niet noodzakelijk, wel handig, dus dat hebben we gedaan. Uiteindelijk besloten om over te stappen naar Nuon omdat we daar een beter gevoel bij hebben (wel contractbreuk, dat wisten we). We kregen de eindnota die enorm hoog was, en daarbij mochten we ook de slimme meter terugbetalen. Zo misleidend als maar kan, staat dit schijnbaar ergens in de kleine lettertjes vermeld. Fijn dat ze dit ook aangeven. Als ik dat wist, had ik wel op mijn beurt gewacht met het kosteloos plaatsen van de meters vanuit Liander/overheid. Ik trek daarin waarschijnlijk aan het kortste eind, maar als de klantenservice je dan zo behandeld, dan heeft Huismerk Energie nog een hoop te leren. Promoot niet met een kosteloze actie die de klant dan zelf mag terugbetalen. Belachelijk en geen enkele andere energielerancier vraagt de kosten van het plaatsen van een slimme meter terug. Ik raad dit echt aan niemand aan, trap er niet in!

  • - GEEN!
  • -VEEL
Opmerking van Gaslicht.com 16-6-2017 - 13:23
Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met Huismerk Energie. Wij hebben hen gewezen op uw bericht. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag van u.

Reacties

Brouwer 17-7-2017 - 22:45
Het grootste probleem is meestal dat de mensen niet lezen. staren zich dood op de tarieven terwijl de vaste lasten het grootste deel opslokken.
Verander ieder jaar als het nodig is van leverancier, maak goede afspraken en indien nodig laat deze afspraken onmiddellijk op de mail zetten, bij weigering onmiddellijk overeenkomst ontbinden.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
2
Klachtenafhandeling: 2
Facturering: 2
Online dienstverlening: 1
Duurzaamheid: 2
Prijsstelling: 2
Klantenservice: 2
Overstapproces: 2
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Anja 8-6-2017 - 19:09

Nita gekregen. Flink bijbetalen. Terwijl ze uitgerekend hadden dat ik veel goedkoper uit zou zijn.
Mijn ervaring is dat alle leveranciers oplichters zijn

  • Geen
Opmerking van Gaslicht.com 9-6-2017 - 11:33
Jammer dat u moet bijbetalen. Heeft u twijfels over de juistheid van de nota? Stuur deze gerust naar door naar: info@gaslicht.com. Dan kunnen wij de nota voor u nakijken. Ook wanneer u een nieuw aanbod van uw leverancier ontvangt kunnen we met u meekijken wat in uw geval het verstandigst is.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
4
Prijsstelling: 5
Online dienstverlening: 5
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Overstapproces: 5
Duurzaamheid: 5
Facturering: 6
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Suzanne 16-5-2017 - 11:10

Ontzettend slechte ervaringen met de klantenservice. Niet vriendelijk, kortaf en willen absoluut niet meedenken. Eerste leverancier waar ik zulke slechte ervaringen heb!

Opmerking van Gaslicht.com 16-5-2017 - 13:33
Vervelend te lezen dat het contact met Huismerk Energie niet naar wens is verlopen. Wij hebben hen gewezen op uw bericht. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag van u.

Reacties

Huismerk Energie 17-5-2017 - 16:08
Beste Suzanne,

Wat jammer te horen dat uw contact met de klantenservice niet naar wens is verlopen. Graag hoor ik van u wat er aan de hand is om te bekijken of er alsnog een passende oplossing mogelijk is. Kunt u uw klantnummer of postcode-huisnummer naar info@huismerkenergie.nl mailen? Dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet, Baukje

Klantenservice Huismerk Energie - 088 105 11 22 - info@huismerkenergie.nl
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
1
Klachtenafhandeling: 1
Klantenservice: 1
Prijsstelling: n.v.t.
Facturering: n.v.t.
Online dienstverlening: 1
Overstapproces: 1
Duurzaamheid: n.v.t.
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Aart Bosman 27-3-2017 - 19:56

Op dit moment twee jaar lid van huismerkenergie. Ik ben in Maart 2015 lid geworden bij de club. De verkoper aan de deur maakt je ongevraagd 3 jaar lid. Als je hier vragen over hebt zeggen ze wilt u dat wij deze verkoper hierover aanspreken. Neen ik wil van die drie jaar af. Ik heb een slimme meter genomen op advies van die verkoper, wat een ellende sinds dit jaar twee keer niet goed gewerkt bij navraag de eerste keer wist de medewerkster mij te vertellen dat ze van Kwh overgestapt waren naar Mwh. Nu weer kapot maar men geeft daar vooralsnog geen reactie op. Slecht bedrijf niet geloofwaardig meer. Men wijst erop dat ze nog een jong bedrijf zijn, dus mogen volgens hun fouten maken. En o ja 1 januari moest de rekening opgemaakt worden, moest ik zelf om vragen, werd daarna gebeld of ik de standen kon doorgeven. Waarop ik die mevrouw vertelden dat ik een slimme meter had en ze dat daar konden uitlezen. Maar dat wist ze niet dat, dat kon

Mvg Aart Bosman

Opmerking van Gaslicht.com 28-3-2017 - 11:20
Wij vinden dit een vervelende situatie. Wij raden af om energiecontracten af te sluiten als het gaat om deurverkoop. Als u wilt kunnen wij voor u nakijken of het voordeliger is om over te stappen naar een voordeliger contract, ondanks dat u een boete zal ontvangen en een eventuele korting misloopt. Neemt u gerust contact met ons op, waarbij u het contract van Huismerk Energie bij de hand heeft. Mocht de slimme meter niet naar behoren werken kunt u hiervoor contact opnemen met de netbeheerder. Zij kunnen u hier meer informatie over geven en indien gewenst een meting doen. Houdt er wel rekening mee dat hiervoor kosten in rekening gebracht kunnen worden.
Beoordeling

Om te zorgen voor betrouwbare reviews van échte overstappers, controleren we of mensen zijn overgestapt via Gaslicht.com. Alleen deze reviews tellen mee voor de leverancierswaardering.

De review die u nu bekijkt, hebben we niet kunnen verifiëren en telt niet mee voor de leverancierswaardering.
5
Klantenservice: 7
Facturering: 8
Prijsstelling: 1
Duurzaamheid: 1
Klachtenafhandeling: 6
Overstapproces: 8
Online dienstverlening: 4
Ik zou deze leverancier aanraden
Nee
Tom 6-3-2017 - 12:03

Vorig jaar kwam er bij mij een verkoper aan de deur met (natuurlijk) een hele mooie aanbieding. Ik ben altijd al een prijzen vergelijker geweest wat betreft gas/stroom dus ik betaalde weinig hiervoor. De verkoper heeft samen met mij gekeken naar mijn huidige contract en volgens hem was huismerk energie toch een stuk goedkoper. Hij heeft alles berekend en ik zou ongeveer €120,- per jaar goedkoper zijn met hetzelfde product als voorheen, hiermee ben ik akkoord gegaan tot mijn grote spijt. Toen ik dit jaar de eindafrekening kreeg werd ik onaangenaam verrast, ik was namelijk honderden (!) euro's duurder uit. Mijn contract heb ik dan ook meteen opgezegd. Ik wil graag iedereen behoeden voor huismerk energie, ze zijn erg duur.

  • - erg duur
  • - onoverzichtelijke website
  • - straatverkopers die ze inhuren zijn oplichters!
Opmerking van Gaslicht.com 7-3-2017 - 10:00
Wij vinden het erg vervelend dat het beloofde contract van Huismerk Energie toch duurder is uitgevallen. Wij raden af om energiecontracten af te sluiten als het gaat om deurverkoop. Vraag aan hen de leveringstarieven en vaste leveringskosten, zodat u deze kunt vergelijken met de tarieven welke op onze website worden getoond en u op basis hiervan uw keuze kunt maken. Uiteraard kunt u ook altijd contact met ons opnemen voor het vergelijken van energiecontracten. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag van u. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0342-411350.

Reacties

Huismerk Energie 6-3-2017 - 16:43
Beste Tom,

vervelend dat uw ervaring met Huismerk Energie niet overeenkomt met de verwachtingen. Er zijn verschillende redenen denkbaar voor een bijbetaling op de jaarnota. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat uw meterstanden voorheen altijd zijn geschat en is onze berekening op onjuiste gemiddelde verbruiken gebaseerd, of is er iets veranderd in uw thuissituatie? Kunt u wellicht uw klantnummer of postcode-huisnummer naar info@huismerkenergie.nl mailen? Graag zoeken wij dan voor u uit wat er in uw geval aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huismerk Energie - 088 105 11 22 - info@huismerkenergie.nl

Navigatie